Coś o Nas i technologii VoIP

Jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym świadczącymi usługi na podstawie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 12947. Świadczone przez nas usługi oparte są na technologii VoiP.
Telefonia VoIP (Voice over IP) to pakietowa transmisja głosu w ramach usług sieci telekomunikacyjnej. Jej podstawową zaletą jest znacząca redukcja kosztów połączeń telefonicznych poprzez wykorzystanie sieci Internet. Umożliwia to prowadzenie rozmów wewnętrznych pomiędzy lokalizacjami znajdującymi się nawet na krańcach naszego globu.
Popularyzacja technologii VoIP oraz dostępu do szerokopasmowego Internetu, a także dostępność tanich lub nawet darmowych terminali końcowych VoIP (telefony IP, bramki VoIP, telefony VoIP SoftPhone) skłania wiele firm i instytucji do wdrożenia systemu darmowej komunikacji między swoimi pracownikami i oddziałami rozmieszczonymi w różnych lokalizacjach.
Wiele firm z branży telekomunikacyjnej oferuje centrale telefoniczne VoIP lub usługi tzw. wirtualnych PBX dających możliwość realizacji połączeń na platformie operatorskiej. Niestety, funkcjonalność takich rozwiązań jest ograniczona. Klienci nie mają możliwości centralnego monitorowania i zarządzania całą infrastrukturą ani opcji integracji takiego systemu z innymi systemami informatycznymi swojej firmy, np. z bazami danych, czy systemami ERP/CRM.
Połączenia telefoniczne w wielu przypadkach nie są szyfrowane, co umożliwia ich rejestrację przez osoby trzecie. Ponadto nie ma możliwości utworzenia struktury o nieograniczonej skalowalności i odpowiednim stopniu rozproszenia.
Przewagą naszej usługi jest to, że wyeliminowaliśmy wszystkie problemy związane z fizyczną instalacją infrastruktury telekomunikacyjnej, konieczność instalacji tradycyjnych central telefonicznych lub podłączania łączy miedzianych do siedziby firmy lub mieszkania. Dostarczamy usługi telekomunikacyjne oparte na technologii VoiP, mając praktycznie nieograniczone możliwości kreowania usług zgodnie z oczekiwaniami klienta (np. infolinie, call center, kolejki połączeń, zapowiedzi głosowe), realizując cały proces podłączenia usługi – od sporządzenia projektu, przez zakup sprzętu, instalację, konfigurację i pełne wdrożenie. Zapewniamy także dostawę, instalację i konfigurację terminali użytkowników końcowych oraz sprzętu sieciowego, łącznie z niezbędnym przeszkoleniem.
W naszej ofercie posiadamy również rozwiązania telefoniczne wiodących operatorów sprzętu telekomunikacyjnego (Yealink, Dinstar, Yeastar). Pełna oferta jest dostępna w naszym sklepie pod adresem sklep.superfon.pl
