Oferta

Dajemy Państwu nie tylko możliwość wykonywania tańszych połączeń, ale również dostęp do innowacyjnych technologii, usprawniających działanie Państwa przedsiębiorstwa.
Usługa pozwala realizować połączenia telefoniczne z dowolnego miejsca na świecie. Opłaty naliczane są wg stawek, jakie posiadają Państwo w naszej sieci.
(Opcje dostępne przy zastosowaniu naszej centrali lub po sprawdzeniu możliwości już istniejącej sieci telekomunikacyjnej.)
Sieć SUPERFON oferuje pełen zakres usług telekomunikacyjnych w telefonii stacjonarnej.
Usługa telefonii internetowej VoIP skierowana jest do wszystkich użytkowników Internetu.
Niezależnie od aktualnego miejsca pobytu możesz korzystać ze swojego telefonu w sieci SUPERFON.
Posiadasz tradycyjny publiczny numer telefoniczny, dzięki temu można się do Ciebie dodzwonić z innych sieci stacjonarnych czy komórkowych z całego świata.
Usługa oparta jest o protokół SIP.
Pamiętaj! SUPERFON to:
- najwyższa jakość głosu,
- bezpłatne połączenia – darmowe rozmowy pomiędzy wszystkim użytkownikami SUPERFON,
- niski abonament, już od 2 zł kosztuje konto telefoniczne z numerem miejskim. Możliwe jest dostarczenie usługi z dedykowanym telefonem (sprzętem VoiP), który rozliczany jest w ramach opłaty miesięcznej.
- połączenia krajowe już od 6 gr,
- połączenia komórkowe już od 10 gr,
- bardzo tanie połączenia do innych państw, już od 6 gr.
- możliwość przeniesienia i zachowania numeru od dotychczasowego operatora, w tym operatora komórkowego.
- tradycyjny numer telefoniczny z wszystkich 49 polskich stref numeracyjnych, oraz sieci komórkowych.

Fax2mail
W naszej sieci możliwy jest odbiór faksów poprzez komputer podłączony do sieci Internet. Użytkownik otrzymuje indywidualny numer fax (tak jak w przypadku telefonu istnieje możliwość przypisania wielu numerów, z różnych stref numeracyjnych). Numer ten ma charakter wirtualny. Oznacza to, że przesyłane wiadomości faksowe przekierowywane są na wcześniej ustalony adres email lub grupę adresów i przedstawiane w postaci formatu .pdf (jako załącznik do wiadomości elektronicznej). Siłą tej usługi jest możliwość odbioru faksów poprzez program pocztowy na całym świecie. Skrzynka odbiorcza z wiadomościami faksowymi jest również dostępna w Panelu Klienta. Dzięki temu nie trzeba martwić się o utrzymanie urządzenia faksowego i koszty związane z jego ewentualną eksploatacją.
Przekazywanie połączeń
Umożliwia przekazywanie połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub numer poczty głosowej.
Poczta głosowa – voice2mail
Usługa, która umożliwia pozostawienie przez osobę dzwoniącą dowolnej wiadomości głosowej, gdy nie odbiera się telefonu lub prowadzi inną rozmowę. Wiadomość ta jest następnie przesyłana na zadeklarowany wcześniej adres lub grupę adresów email, dzięki czemu można ją odsłuchać w dowolnym miejscu na świecie.
IVR Switch
Twoi kontrahenci zostaną przywitani miłą zapowiedzią głosową, dowiedzą się o nowościach oferowanych przez Twoją firmę i będą mogli wybrać dział, z którym chcą się połączyć. Po godzinach pracy informacje będą przekazywane poprzez nagrane komunikaty słowne.
Wirtualna centrala abonencka (IP-PBX)
przeznaczona jest dla małych, średnich i dużych firm, posiadających od kilku do kilkuset numerów wewnętrznych, również w rozproszonych lokalizacjach.
Usługa pozwala na zarządzanie usługami telefonicznymi, definiowanie reguł kierowania połączeń przychodzących do firmy. Udostępniamy portal klienta, w którym samemu można konfigurować usługi.
Dzięki tej usłudze:
– nie musisz posiadać tradycyjnej i drogiej centrali PABX w swojej firmie,
oszczędzasz na kosztach zakupu, instalacji i utrzymania centrali w swojej firmie,
– możesz sprawnie zarządzać połączeniami przychodzącymi do swojej firmy,
możesz dystrybuować połączenia przychodzące w zależności od pory dnia, dzięki regułom czasowym,
– możesz mieć jeden numer telefoniczny dla całej firmy, a także każdy pracownik (telefon wewnętrzny) może mieć przypisany swój bezpośredni numer telefonu,
– możesz stworzyć i używać numery wewnętrzne,
– możesz stworzyć grupy (listy) użytkowników i określić kolejność odbierania przez nich połączeń, dzięki konfigurowanemu menu połączeń,
– możesz posiadać wirtualny sekretariat dzięki możliwością skonfigurowania usługi zapowiedzi i wyboru numerów przez osobę dzwoniącą.
– recepcja może odbierać i decydować o przełączeniu rozmowy do innych pracowników, dzięki usłudze transferu połączeń. Każdy pracownik również może transferować połączenia do innych osób.
– zarządzać wszystkimi usługami możesz poprzez panel klienta, w którym:
dodajesz, usuwasz, blokujesz użytkowników,
przypisujesz numery miejskie,
definiujesz numery wewnętrzne,
ustawiasz przekierowania połączeń,
zarządzasz blokadami połączeń, w tym blokadami na wybrane kierunki,
sprawdzasz billing poł. przychodzących i wychodzących,
Ile to kosztuje?
wiele elementów IP-PBX jest bezpłatne,
system IVR kosztuje już od kilkunastu złotych miesięcznie.
Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP)
Daje możliwość identyfikacji numeru rozmówcy. Numer osoby dzwoniącej prezentowany jest na wyświetlaczu telefonu lub komputera (w przypadku korzystania z SoftPhone), przed odebraniem połączenia.
Połączenia oczekujące
System, dyskretnym sygnałem dźwiękowym, informuje w trakcie rozmowy telefonicznej o nowym, oczekującym połączeniu.
Kolejka połączeń
Umożliwia stworzenie dowolnie wybranej metody łączenia się Klientów z poszczególnymi konsultantami, bądź działami. Pozwala ustalić, z którym konsultantem Klient ma się łączyć w pierwszej kolejności oraz do kogo będzie przełączony, gdy domyślny numer będzie zajęty. Podczas oczekiwania na połączenie rozmówcę informuje się o tym, które miejsce aktualnie zajmuje w kolejce.

Szczegółowe informacje o naszej usłudze i wycenę usług otrzymasz w naszym Biurze Obsługi Klienta. Zapraszamy do kontaktu:
tel. 61 250 70 70; e-mail: bok@superfon.pl
W naszej ofercie posiadamy również telefoniczne wiodących operatorów sprzętu telekomunikacyjnego (Yealink, Dinstar, Yeastar). Pełna oferta jest dostępna w naszym sklepie pod adresem sklep.superfon.pl